Bestellen & Betalen

Bestellen
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de knop met de tekst 'Add to basket'. Wanneer je op het winkelmandje icoon klikt, kun je zien wat er allemaal in je winkelmandje is geplaatst. 

Wijzigen 
Een bestelling aanpassen kan alleen als je nog geen bevestiging van de verzending hebt gekregen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op om bijvoorbeeld de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Wanneer het een adreswijziging betreft, kan je altijd proberen de levering naar een PostNL-locatie te wijzigen. Raadpleeg de pagina 'Bezorgen of Ophalen' voor meer informatie.

Annuleren 
Annuleren kan ook alleen als je nog geen bevestiging van de verzending hebt gekregen. Is je bestelling al verzonden? Dan kun je de verzending retourneren. De retourkosten van annuleringen zijn voor de koper. Raadpleeg de pagina 'Ruilen & Retourneren' voor meer informatie. 

Betalen
We accepteren de volgende betaalopties:
- iDEAL
- Creditcard
- Apple Pay
- Paypal
- The Blooom cadeaukaarten, ook wel Gift cards genoemd*
- Op factuur middels handmatige overboeking**

* Cadeaukaarten zijn te gebruiken in onze webshop, fysieke winkel, Beauty bar of BLOOOM ACADEMY en zijn niet in te wisselen voor geld
** Over het algemeen leveren wij pas na ontvangst van de volledige betaling. Bij betaling op factuur middels handmatige overboeking zijn mogelijk voorwaarden van toepassing. Neem contact met ons op bij vragen. 

Achteraf betalen
Dat kan door een bestelling te plaatsen met een creditcard. Het bedrag wordt dan op je creditcard gereserveerd. De daadwerkelijke afschrijving vindt plaats na levering. 

Let wel: Dit geldt alleen voor producten die op voorraad zijn. 

Contant
In onze fysieke winkel kan je contant betalen en de producten direct meenemen. Advies nodig? We helpen je graag. Wij bieden twee opties voor onze klanten: je kunt tijdens onze reguliere openingstijden de winkel bezoeken, of je kunt een personal shopping sessie boeken met een van onze experts. Met de personal shopping sessie heb je een expert die alleen voor jou beschikbaar is en je kan helpen bij het vinden van de perfecte items.


NB: We accepteren geen contante betalingen bij levering of bij het postkantoor.

Bevestiging van je bestelling
Nadat je bestelling via de webshop bij ons is binnengekomen, ontvang je een bevestiging per mail. 

Heb je geen bevestiging ontvangen? 
- Controleer dan even of het geld is afgeschreven
- Check ook je spam, soms komt de bevestiging daar binnen

Is het geld niet afgeschreven?
Neem dan even contact met ons op. We controleren dan of de bestelling wel is doorgekomen. 

Rekeningnummer
Heb je er voor gekozen om op factuur te betalen middels handmatige overboeking? Dan kan je het geld overmaken naar ons rekeningnummer: NL74KNAB0256910251. Vermeld bij het betalen altijd je ordernummer.

Over het algemeen leveren wij pas na ontvangst van de volledige betaling. Bij betaling op factuur middels handmatige overboeking zijn mogelijk voorwaarden van toepassing. Neem contact met ons op bij vragen.

Vragen?
Heb je nog geen antwoord op je vraag? Bekijk dan hier de meest gestelde vragen. 
Wil je toch liever een medewerker spreken? Neem dan contact op via de chat, WhatsApp of mail orders@theblooom.nl.