Ruilen & Retourneren
Product(en) ruilen?
Wil je jouw product(en) ruilen? Geen probleem. Neem even contact op via orders@theblooom.nl. Wel draag je zelf de kosten voor retourzending van jouw adres naar onze webwinkel.
Product(en) retourneren?
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product(en) retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief de verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor de retourzending van jouw adres naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van lokaal beschikbare vervoerders.
Herroepingsrecht
Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product of de producten met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan The BLOOOM geretourneerd worden. Indien je een kit of een Starterspakket gekocht hebt, dien je deze volledig terug te sturen.
Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via order@theblooom.nl. Hierna ontvang je per mail de retourinstructies.
Zodra jouw retourverzending bij ons is aangekomen, wordt deze zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 5 werkdagen) verwerkt.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 10 tot 14 werkdagen na verwerking van jouw retour terugstorten. De terugstorting vindt plaats via dezelfde betaalmethode als waarmee jij de bestelling hebt betaald.
Voor alle producten adviseren wij om het product retour te sturen met de optie verhoogde aansprakelijkheid en handtekening voor ontvangst.
Bewaar jouw verzendbewijs met de track & trace code goed. Dit heb je nodig indien jouw pakket kwijt raakt of transportschade oploopt tijdens de retourzending. The BLOOOM is niet aansprakelijk voor beschadiging of zoekraken van teruggezonden artikelen.
Inpakken en verzenden bij ruilen or retourneren
Zorg voordat je een artikel terugstuurt, dat je jouw retour hebt aangemeld. Hierna ontvang je de retourinstructies per mail.
Verpak het artikel stoot- en krasvast. Let wel: Plak NOOIT tape op een presentatie doos of product! Frankeer de retourdoos bij het verzendkantoor.
Retour bij storingen of problemen met nieuw geleverde goederen
Retourzendingen van producten die niet naar behoren werken en aangeboden reparaties die per post bij ons binnen komen worden met voorrang uitgepakt. Onze medewerkers nemen het pakket vanaf dat moment in behandeling. Wij streven binnen 3 dagen na ontvangst van het pakket jou te kunnen antwoorden betreffende de verder afhandeling van jouw retouraanvraag.