Feedback

Heb je feedback of klachten? Let us know!

Feedback
We blijven onszelf en onze merken altijd ontwikkelen en we willen blijven verbeteren en innoveren. We staan enorm open voor tips! Dus heb je suggesties of feedback? Let us know! Mail naar info@theblooom.nl

Klachten
Oh nee! Sorry alvast, wij hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en we vinden het super vervelend dat jouw beleving niet top was. 

Mail asjeblieft je klacht naar info@theblooom.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.