Algemeen

Terug naar menu

Onze excuses voor eventuele problemen die je ondervindt op onze website. We zijn onlangs overgestapt naar een nieuwe website, waardoor het momenteel niet mogelijk is om in te loggen. Om weer toegang te krijgen tot jouw gegevens, kun je een nieuw account aanmaken met jouw oude e-mailadres. Bedankt voor jouw begrip en geduld tijdens deze overgang.

Maandag: 09:30 - 14:30
Dinsdag: 09:30 - 19:00
Woensdag: Gesloten
Donderdag: 09:30 - 19.00
Vrijdag: 09:30 - 14:30
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Wij bieden twee opties voor onze klanten: je kunt tijdens onze reguliere openingstijden de winkel bezoeken, of je kunt een personal shopping sessie boeken met een van onze experts. Met de personal shopping sessie heb je een expert die alleen voor jou beschikbaar is en je kan helpen bij het vinden van de perfecte items.

Boslaan 43 in Hoofddorp (NL)

Maandag: Gesloten
Dinsdag: Gesloten
Woensdag: 10:00 - 18:.00
Donderdag: 10:00 - 18:.00
Vrijdag: 10:00 - 20:00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: 10:00 - 18:.00

Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:30 tot 18.00 uur. Voor aangepaste openingstijden of bijzonderheden verwijzen wij je door naar de agenda.

Het is mogelijk om bestellingen te plaatsen zonder KVK.
We bieden nailart en aanverwante producten aan. Daarom raden wij het wel af om zonder opleiding met professionele producten te gaan experimenteren. Je kan grote schade aan jouw eigen of andermans nagels of gezondheid veroorzaken.

Wij helpen je graag. Neem contact op via dit mail adres om een garantieverzoek in te dienen: orders@theblooom.nl.

Ben je niet tevreden over een van onze producten? Neem dan contact met ons op via orders@theblooom.nl.

Bestellen

Terug naar menu

Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt via de website bestellen of langskomen in onze winkel.

Jazeker, het is mogelijk om de producten in onze winkel te kopen.

Heb je advies nodig of brandende vragen over het gebruik van producten? Maak dan een personal shopping afspraak om langs te komen, dan zorgen wij dat er iemand speciaal voor jou klaarstaat. 

Een bestelling aanpassen kan alleen als je nog geen bevestiging van de verzending hebt gekregen.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op om bijvoorbeeld de naam of het adres van je bestelling aan te passen. Het is handig om ons direct te bellen. The Blooom Klantenservice: +31628076416.

Wanneer het een adreswijziging betreft, kan je altijd proberen de levering te wijzigen naar een PostNL-locatie. Raadpleeg de pagina 'Bezorgen of Ophalen' voor meer informatie.

Een bestelling annuleren kan alleen als je nog geen bevestiging van de verzending hebt gekregen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op door te bellen naar The Blooom Klantenservice: +31628076416.

Indien jouw bestelling nog niet verwerkt is voor verzending, zullen wij de bestelling annuleren en het geld terugstorten via dezelfde betaalmethode waarmee je ons betaald hebt.

Bekijk eerst even je spam folder, soms komt de bevestiging daar binnen.

Het kan zijn dat bijvoorbeeld je mail adres niet goed is ingevuld. Je kan ons altijd een berichtje sturen, wij zullen het voor je controleren en je alsnog de bevestiging sturen.

Het kan soms voorkomen dat het laatste item in de winkel wordt verkocht tijdens het plaatsen van jouw bestelling. Wanneer een product dan niet meer op voorraad is, maar je deze al wel hebt betaald, zullen wij dit product -zodra het weer op voorraad is - direct naleveren.

Is iets tijdelijk niet op voorraad? Dan kan het zijn dat dit binnen enkele dagen weer aangevuld is. Wij nemen altijd gelijk contact met jou op over de status van jouw bestelling.

Het is mogelijk om producten speciaal voor jou op verzoek in te kopen. Neem per email contact met ons op voor meer info: info@theblooom.nl

Je kunt op de website betalen met iDeal (NL), Paypall, Apple pay, Creditcard en The Blooom Cadeaukaarten.
Daarnaast is het ook mogelijk om jouw bestellingen op te halen en cash af te rekenen in de winkel.

Nee, het is nog niet mogelijk om bij The BLOOOM met achteraf betaal aanbieder te betalen.

Je kunt wel je bestelling plaatsen met een creditcard. Het bedrag wordt dan op je creditcard gereserveerd. De daadwerkelijke afschrijving vindt plaats na levering. 
Let wel: Dit geldt alleen voor producten die op voorraad zijn. 

Jazeker! Je kunt jouw kortingscode of giftcard code invullen in de check-out in het veld 'Giftcard of kortingscode'.

Bezorgen

Terug naar menu

Binnen Nederland verzenden wij met PostNL naar je huis of een afhaalpunt bij jou in de buurt.

We hebben ook de optie om het op te halen in de winkel (op afspraak).
Lees meer over 'Bezorgen of ophalen'

De verzendkosten zijn gratis voor bestellingen boven de €75 excl BTW binnen Nederland (NL)

Voor bestellingen onder de €75 excl BTW bedragen de verzendkosten €7,20

Vragen over de kosten van verzending naar andere landen? Neem dan contact met ons op.

Voor alle verzendingen binnen Nederland en België maken wij gebruik van PostNL. Alle pakketten worden met een Track & Trace code verzonden. Zo kan je altijd je pakket blijven volgen.

Vragen over verzending naar andere landen? Neem dan contact met ons op.

Wanneer je bestelling klaar is voor verzending ontvang je een e-mail met daarin een Track&Trace code zodat je jouw pakket kunt volgen.

Bestel je op werkdagen vóór 14.00 uur dan wordt je bestelling op de volgende werkdag geleverd.

Bestel je in het weekend of vrijdag na 14.00 uur, dan wordt je bestelling op maandag verstuurd en op dinsdag bezorgd.

Wanneer het druk is bij PostNL kan je bestelling enige vertraging oplopen.

Bestel je in het weekend of vrijdag na 14.00 uur, dan wordt je bestelling op maandag verstuurd en in de meeste gevallen op dinsdag bezorgd.

Wij bezorgen de meeste producten wereldwijd!
Een aantal producten mogen wij niet uitleveren omdat merken zoals The GelBottle al een verkooppunt hebben in dat land. Wij moeten de producten dan annuleren.

Vragen over verzending naar andere landen? Neem dan contact met ons op.

Ruilen en retourneren

Terug naar menu

Ja dat kan. Neem even contact op via orders@theblooom.nl onder vermelding van jouw ordernummer.

Je draagt zelf de kosten voor het terugzenden van het product of de producten die je wilt ruilen. Je kunt de producten ook omruilen in de winkel.

Let wel: Producten kunnen alleen ongebruikt, schoon en in de originele verpakking binnen 2 weken na levering worden omgeruild.

Soms komt het voor dat je een verkeerd product aanklikt of wellicht valt een product tegen bij ontvangst en wil je het graag ruilen of retourneren. Neem dan contact met ons op om dit te bespreken en een retouraanvraag aan te maken.

Het termijn voor van een retouraanvraag is bepaald op maximaal 14 dagen na afleverdatum van het product.
Je draagt zelf de kosten voor jet terugzenden van het product of de producten die je wilt retourneren. Je kunt de producten ook retourneren in de winkel.

In het geval dat een artikel retour komt heb je vooraf goed overleg met ons.
Verpak het artikel stoot- en krasvast. Plak NOOIT tape op een presentatiedoos of product..! Frankeer de retourdoos bij het verzendkantoor (Postnl).

Meld je retour eerst aan via orders@theblooom.nl. Hierna ontvang je per mail de retourinstructies. Zodra jouw retourverzending bij ons is aangekomen, wordt deze zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 5 werkdagen) verwerkt.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 10 tot 14 werkdagen na verwerking van jouw retour terugstorten. De terugstorting vindt plaats via dezelfde betaalmethode als waarmee jij de bestelling hebt betaald.

Let op: Indien je een kit of een Starterspakket gekocht hebt, dien je deze volledig terug te sturen.

De verzendkosten van de retourzending bij ruilen en retourneren zijn voor jouw eigen rekening.

Mocht er iets niet kloppen aan de levering van je bestelling, neem dan contact met ons op. Wanneer wij een fout hebben gemaakt, nemen wij natuurlijk de verzendkosten voor onze rekening!

Bij een omruiling binnen de garantie sturen wij de nieuwe producten ook gratis naar je op.

Bij The BLOOOM hanteren wij een 14 dagen 100% Geld-Terug-Garantie op al onze producten, mits ongebruikt en in de originele verpakking. Zo heb je genoeg tijd om erachter te komen of ons product je bevalt.

Meld je retour eerst aan via orders@theblooom.nl. Hierna ontvang je per mail de retourinstructies met het retouradres.

Je retour zal uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst worden verwerkt. De terugbetaling zal binnen 10 dagen na verwerking van je retour plaatsvinden via dezelfde betaalmethode als waarmee je jouw bestelling hebt betaald.

Dat is mogelijk. Vergeet niet het aankoopbewijs mee te nemen!

Producten

Terug naar menu

Om een single color behandeling uit te voeren heb je de volgende producten nodig:

1. Een nagel ontvetter bijvoorbeeld:
- Klear velvet scrub
- Ultra fresh Fella!
- Nail prep

2. Een base coat bijvoorbeeld:
The GelBottle 2in1 basecoat
Rubberbase

3. Gellak in een kleur naar wens

4. Een top coat bijvoorbeeld:
The GelBottle Extreme shine
Colortone Chrome topcoat

Je kan op onze webshop zoeken op behandelingen. Onder “Gellak behandeling" vind je precies de producten die je nodig hebt om Gellak behandelingen uit te voeren.

Wij adviseren altijd om binnen één merk te blijven. Vaak zijn de lampen perfect afgestemd op de producten binnen het eigen merk, waardoor de kwaliteit gewaarborgd blijft.

Als je je eigen lamp wilt gebruiken, let dan wel op het vermogen. Voor Led UV lampen is dat 45Watt, golf lengte 365 + 405 nanometers. Zorg ook dat er een Low heat modus op zit voor BIAB om de heatspikes te voorkomen!

Het is lastig voor ons om te bepalen welke vellentang het beste voor je is. Dit hangt namelijk af van verschillende factoren, zoals je persoonlijke voorkeur en de manier waarop je je manicure behandeling uitvoert. Er zijn echter enkele favoriete gereedschappen die wij vaak adviseren aan onze klanten. Bekijk de collectie hier.

Wij hebben een speciale kit samengesteld met alles wat je nodig hebt voor een perfecte manicure. Van vijlen tot polijsten, onze kit heeft het allemaal. Bekijk onze e-manicure kit hier en ontdek hoe je je nagels kunt transformeren in een handomdraai!

Wij hebben een speciale kit samengesteld met alles wat je nodig hebt voor het verwijderen van BIAB of Rubber corrector. Bekijk de kit hier!

Heb je een andere vraag?
Neem dan contact met ons op.